Zagłębmy się w ulotkę, jak zwracać się do odbiorcy?!

Agitkę możemy rozdzielić na elementy graficzne i treść, które to się bezbłędnie dopełniają. Istotną zasadą układania ulotki, jest rozpoczęcie tworzenia od stworzenia treści. Przenigdy nie rozpoczynaj od przygotowywania projektu plastycznego, stanowi to niezwykle powszechny grzech który szczególnie wpływa na skuteczność sprzedażową agitki oraz także pozostałych form reklamowych.Jeżeli dziwisz się dlaczego tak jest, to dowolny aspekt graficzny broszury musi być wytworzony do treści bynajmniej nie na odwrót, w następstwie unikniesz w bardzo wielu przypadkach sporządzania kompletnego układu od zera oraz każdy jej element stanie się perfekcyjnie do niej dopasowany pod względem wizualnym a przede wszystkim dopuści sytuowanie treści w taki sposób, aby czytelnik zainteresował się naszą ofertą.

Mnogość ludzi lub korporacji parających się projektowaniem broszurek reklamowych, nie umie obowiązujących zasad budowaniu wizerunku marki co później wyjątkowo wpływa na sprzedaż, składając ulotki śliczne acz z zasady mało skuteczne, dowolny aspekt może wpłynąć na to czy efekty jej rozdawania będą wystarczająco dobre, przykładem potrafi być już ustawienie tekstu na takiej broszurze.

 

ulotka reklamowa sklepu odzieżowego

ulotka reklamowa sklepu odzieżowego

W jaki sposób pisać?

Bez wątpienia widziałeś w swym życiu niejedną ulotkę marketingową. Ale czy zagłębiałeś się kiedyś w to, w jaki sposób została stworzona bądź jak jest wykonana?

Do bieżącego momentu nie zaprzątałeś samemu sobie tym głowy, w obecnej sekundzie możesz szukać w swoim mieszkaniu broszur. Jeżeli chciałeś czerpać z nich przykład to tego osobiście nie rekomenduję. Większość spośród nich nie trzyma się fundamentalnych wytycznych, jakie Tobie tutaj przytoczę.

Czołowa strona ma zainspirować klienta do wczytania się w niuanse Twojej oferty.
Powinna ona zawierać wyraziste wyrażenia, jakie go zaintrygują, nie zapominaj o interesującym nagłówku, musi być  powierzchowny lecz wyjątkowo zwięźle zaprezentować co chcesz nabywcy sprzedać. Miej na uwadze, że agitka nie może być przepełniona tekstem i naturalnie musi być przede wszystkim czytelna!

Gdy przystępujesz do kształtowania oferty, jaką wstawisz na broszurze, używaj takich sformułowań aby pisać do kupującego jednoznacznie, bynajmniej nie uogólniaj zawartości broszury do wszystkich ludzi na planecie. Zademonstruj swoją ofertę taką metodą, aby nabywca odczuwał że zwracasz się do niego. Bynajmniej nie używaj wyrażeń do których należy “Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty”, “Drodzy Państwo”, “Umiłowani klienci”, wymień to na:

„Skontaktuj się już teraz, odpowiemy na wszelkie Twoje pytania.”
“Przyjedź do nas już teraz i odkryj to czego poprzez cały czas poszukiwałeś.”
“Wypróbuj produkt na żywo”

współautor: emGRAF

Dodaj komentarz