Jak reklamować swój warsztat samochodowy w Sieci?

    Jeśli jesteś mechanikiem, najzwyczajniej w świecie prowadzisz na co dzień warsztat samochodowy, musisz starać się o możliwie jak największą liczbę klienteli. W końcu utrzymanie biznesu w dzisiejszych czasach jest wysokim kosztem, toteż należy dużo zarabiać. No dobrze, ale może koniec na dzisiaj z komunałami, czas na konkrety…

    Świetna metoda reklamowania naprawy samochodów to z pewnością konto na Facebooku. Fanpage warsztatu to strzał w dziesiątkę. Będziemy mogli promować się niemalże za friko. Jeżeli będziemy publikowali interesujące posty, do tego będziemy bardzo szybko odpowiadać na pytania ludzi, zapewne będziemy znani pośród kierowców. Do tego kierowcy, którzy do tej pory nie korzystali z wykonywanych przez nas usług, będą mieli większe zaufanie do naszej działalności. Będą orientowali się, że nie mają w tej chwili do czynienia z najzupełniej nieznanymi mechanikami. Być może nawet całkowitymi partaczami, amatorami…

    Całkiem sporo może dać zakładowi motoryzacyjnemu niewątpliwie Google. Pewnie oczywiste, że Google to na dzisiaj największa wyszukiwarka stron na całym świecie, również naturalnie w naszym kraju. AdWords powoduje, że witryna internetowa prowadzonego przez nas zakładu będzie każdego dnia odwiedzana przez tych ludzi, którzy przynajmniej teoretycznie szukają dobrego mechanika. Oczywiście za każde kliknięcie musimy płacić. Powinniśmy zatem zadbać o wysokie konwersje!

    Jeżeli chodzi o wyszukiwarki, na pewno pozycjonowanie także jest interesujące. Zapewne oczywiste, że wejścia z wyszukiwarek są bezpłatne. Absolutnie nic nie płacimy. Jednak pamiętajmy o tym, że usługa pozycjonowania – solidna usługa, nie może być tania.

Autor reportażu: http://protape.pl/

Dodaj komentarz