Jak powinien się reklamować trener personalny?

   Pewnie wszyscy zauważyliśmy, że siłownia to ostatnio modne miejsce w naszym kraju. No i fantastycznie. Trzeba potrafić zadbać o tężyznę fizyczną, zdrowie, oczywiście o wygląd zewnętrzny także. No dobra, ale czy istotnie umiemy zadbać o siebie? Bardzo często nie – dlatego właśnie można zauważyć wielkie zapotrzebowanie na usługi trenerów personalnych. Chociaż nikt nie powiedział, że trener personalny nie powinien martwić się o ilość klientów. W szczególności początki jako trener osobisty nie należą do prostych. Wiadoma sprawa, że nie posiadamy odpowiedniej renomy, jeszcze.

    Świetnym pomysłem jest założenie profilu na Instagramie. Jeżeli będzie on ciekawy, będziemy mieć naprawdę wielu followersów. A to spowoduje, iż będziemy relatywnie popularni. A przynajmniej w wąskiej grupie ludzi. Ciekawe fotki, które oczywiście są okraszone ciekawymi opisami to podstawa sukcesu. Nigdy nie zapominajmy, że to jak wyglądamy jest ważne, bo to właśnie my jesteśmy swoją najlepszą wizytówką. Jeżeli raczej nie wyglądamy dobrze, Instagram i pozostałe społecznościówki raczej nic nam nie dadzą. Facebook także jest bardzo dobrym narzędziem promocji, chociaż o tym serwisie napiszemy w innym tekście.

    Oprócz tego musimy wiedzieć, że własna strona to ciągle podstawa. Wcale nie jest powiedziane, że nasza najbardziej wskazana wizytówka w Internecie to media społecznościowe. Choć niewątpliwie są one bardzo istotne. To szczera prawda, ale bez cienia wątpliwości twarde realia są takie, że trener personalny ma ciężej bez strony internetowej. To koszt, to chyba oczywiste, ale i tak bez dwóch zdań warto.

{Reportaż|artykuł|Wpis|Tekst przygotowany przez: konferencja 2019

Dodaj komentarz