Co zamieścić na agitce?

Najważniejszy aspekt zawartości ulotki to nagłówek, jeżeli mniemasz że należy umiejscowić w nim tylko logotyp swej marki plus jej nazwę, to nieszczęśliwie mylisz się. Tytuł musi skłonić hipotetycznego odbiorcę do wgłębienia się w resztę twojej broszury, jeśli będzie błędnie zbudowany może przynieść zmniejszenie efektywności Twojej ulotki marketingowej, w najmarniejszych przypadkach może doprowadzić do jej totalnego zlekceważenia poprzez niemal 97% konsumentów.
Ripostą czemu sam logotyp oraz nazwa firmy w tytule to wyjątkowo głupi wymysł, zastanów się czy w czasie kolportażu ulotki jesteś na tyle znaczący by sobie na takie działanie pozwolić.

Bezpretensjonalnie skreślone tytuły mają na celu same przekazanie istoty oferty, np. „Fryzjer u Oli” jednak uważam że po przeczytaniu fragmentu niniejszego eseju dziwisz się nad jego iluzoryczną skutecznością.

Napisać dobry nagłówek to czynność chyba najtrudniejsza, aby go należycie ułożyć powinno nawiązać do wymagań odbiorców spośród konkretnej branży, możesz wykorzystać tytuł, który zaintryguje większość Twoich kontrahentów do zanurzenia się w ofertę.

Jeżeli zastanawiasz się jak ułożyć dobry tytuł, zatem mam pewność, że ty doskonale znasz swoją branżę, uzyskałeś już wiedzę jaka pozwoliła Tobie dowiedzieć się, czego pożądają Twoi klienci, możesz wynotować sobie parę takich potrzeb, podyskutować ze znajomymi i spytać się które zdanie nie pozwoliłoby im na zignorowanie broszury.

Pamiętaj również że nieobowiązkowo musisz rzucać się na głęboką wodę, jeżeli nie jesteś przekonany że ten tytuł okaże się godny możesz powrócić do normalnego, możesz zawsze nadgonić zwyczajny tytuł dodatkową interesującą kupujących treścią, wtedy i tak odróżnisz się spośród wielu broszur reklamowych.

Pisanie dobrych aż do wyjątkowo dobrych nagłówków to wynik wieloletnich analiz wielu copywriterów oraz osób które to bawią się marketingiem. Do tej pory czytając multum broszurek reklamowych, bynajmniej nie zaobserwowałem aby ktoś robił to w sposób choćby poprawny.

Dla tego jeśli utrzymujesz że zarabiasz sprzedażą dobrych produktów, zapewne masz do zaoferowania usługi ciekawsze aniżeli konkurnecyjne firmy, prawdopodobnie ponadto mniejsze stawki lub cokolwiek innego to jakiekolwiek korzyści które wynikają z Twojej przewagi opublikuj na broszurze. Prawdopodobnie niekoniecznie w identyczny sposób jak opublikowany w niniejszym tekście. Czy użyjesz te metody w praktyce przy przygotowywaniu agitki to pytanie jedynie i wyłącznie do Ciebie.

Dodaj komentarz